Uygur Türklerine yapılan işkence konusunda ne düşünüyorsunuz?


Uygur Türklerine yapılan işkence konusunda ne düşünüyorsunuz ?

Allahım o insanlara yardım etsin.
Ne kadar acımasız utanç verici bir durum. Neden insanlarla ırk, din ayrımı yapıyor. Herkes güzel barış bir dünyada yaşamıyor. Onların suçu Uygur türkü mü olmak? Masum günahsız insanlar. Çok ağladım allahım onlara yardım etsin. Ben veya siz onların yerinde olabilirdik. Biraz empati. Çok yazık. Ne hallere geldik?
Uygur Türklerine yapılan işkence konusunda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla