
Yeni trafik cezalarının ağırlığını gördünüz mü? Siz bu cezalara katılıyor musunuz?

Yeni trafik cezalarının ağırlığını gördünüz mü? Siz bu cezalara katılıyor musunuz?
Olması gereken ama... Olması gereken deyip geçemem. Olması gereken ve yapılması gereken çok şey var. Yapılmıyor. Bu da olması gerektiği için değil para için yapılıyor.
Kurallara uymayıp cezalardan şikayet eden bir toplum olmak da ayrı bir dert.
Kısacası nasılsak öyle yönetiliyoruz.
evet trafik cezalarının ağırlığını gördüm,
katılıyorum🌸
çünkü artık birşeylerin cezalarının caydırıcı veya gerçekten uygulanacak olması gerekiyordu.
bu iyi oldu, daha ilk haftasından sonuçları görmeye başladık🌸
umarım bu caydırıcılık bütün suçlarda aynı olur güzel ülkem daha da güzelleşir.🌸
Katılıyorum. Caydırıcılığı umarım artar. Ehliyeti olup da trafikte o kadar bilinçsizce araba kullanan kişiler var ki... Mesela yaya geçidinde durmazlar ama istisnalar hariç ne zaman trafik polisi görseler o zaman dururlar.
Sürümden kazanıyor devletimiz sağolsun.
Ceza ile ülke geçindiriyorlar 😄😄😄
Bence öyle gibi. İnsan hayatının ülkemizde ne kadar ucuz olduğunu bilmeyeniniz yoktur. Fakat kardeşim kaskı çıkardı diye defalarca ceza kestiler. Sözde can güvenliği..
Ülkeyi bir kişinin dudakları arasına bırakırsalar böyle olur
Trafik cezalarının ciddi şekilde artması birçok kişide maddi kaygı yaratıyor, bunu anlamak zor değil 💭 Özellikle ekonomik şartların zorlaştığı bir dönemde yüksek cezalar insanı düşündürüyor. Ama diğer yandan hız, alkollü araç kullanma ya da kırmızı ışık ihlali gibi konularda caydırıcılığın artması kazaları azaltabilir 🚦🚗 Burada asıl mesele, cezaların adil ve tutarlı uygulanması. Sence yüksek cezalar gerçekten sürücü davranışını değiştirir mi, yoksa sadece tepki mi yaratır?
Cevap
26Cevap
Görünen o ki ağır cezalar cidden caydırıcı etki yapıyor ve neredeyse cıstak cıstak müzik çalan, araç önü kesen, kavga çıkaranlar yavaş yavaş ortadan kaybolmaya başladı...
Olması gereken
Ülkede yetkili ya da yetkisiz pek çok kişinin kuralları kendi çıkarlarına göre esnetmesi, kuralların hiçe sayılmasına neden oluyor. Bu durumun temel sebebi cezaların yeterince caydırıcı olmamasıdır bu yüzden yeni cezaların artırılmasını yerinde bir karar olarak görüyorum. Toplum olarak kurallara riayet edersek, çok daha düzenli ve güvenli bir yaşam alanı inşa edebiliriz.
Bizim insanımıza az gelir çünkü hem siyaseten hemde aşırı şımarıklığımızdan oldu bütün bunlar kusura bakma siyasi kısmı:(ben kimim biliyormusun yok efendim bilmem kim derki vay efendim seni sürdürürüm) kafasında olan tipler
İşin birde şıkarıklık boyutu var tabi oda şöyle :( aman biraz da devlet kazansın nede olsa param var huzurum var bikereden bişey olmaz arabamı bağlasınlar ben gider yenisini iyisini alırım ) diyen hödüklerin eseri.. onları kutlamak lazım
İnsanlar trafik cezalarını umursamadan araba kullanıyor ve sık sık ihlal yapıyor önemsemiyor aman canım bir şey olmaz nasılsa öderim diyor. Makas atmak vs gibi gibi. Cezaların caydiriciligi için ceza artışı önem taşıyor. Sık sık ihlal edenler için iyi olmuş
İnsan hayatını önemsiyoruz görüntüsü adı altında kasada para kalmamasından kaynaklı. Maaşlar nasıl ödeniyor sanıyorsun. d
👏🏻👏🏻👏🏻
kimse ağlamasın devlete para lazım diye. devlet senin zaaflarını kullanır. hız meraklısı isen parayıda gözden çıkarcan ama bazı kimseye zararı olmayan ihlalleri bile en ufak şeyde ceza yazmayada başladılar. ama makas atıp alkol alıp 200 bin ceza kestiler diye ağlamasın kimse. bide bunları savunan var. savunanlarda kendi canları yandıgı zaman polis nerde diye ağlayan tipler
Caydırıcı olmazsa kimse kuralları iplemiyor. Daha ağırlaştırılmasını ve yayalara da ceza gelmesini temenni ediyorum. Yere çöp atmaktan, araçlara yeşil ışık yanarken karşıdan karşıya geçmeye çalışmaktan işlem yapılsın.
Başı boş sürücüler araç kullanırken yolda durması, ellerine sopa alarak karşı tarafın arabanın camını kırması.
Yapılması gereken de buydu, ilk defa doğru bir şey yaptılar.
Bence bunun fiyatlarla bi alakası yok, toplumun saygısızlığıyla ve eğitimsizliğiyle alakası var. Çoğu ülkede fiyatlar düşük ama suç oranı da düşük. Kaldırımdan araba sürmek nedir mk
Cezaların sacmalık derecesi kıl ediyor beni.
App plaka 140.000 diyorlar ama plakasız gezmek 40.000 liraymış.
Mantıklı olsun yüksek olsun eyvallah.
Makas drif alkolllu arac kullanan kacanlara evy da App plaka multimedya telefon tutacagi sacma
Sorulan sorulara kimse bilgisi ile değil herkes siyasi kimliği ile cevap veriyor..
Cezalar caydırıcı olacak ki huzur sağlansın yoksa parasıyla değil mi diyen tipler türer can güvenliğimiz kalmaz
Milletin anasını ağlattılar. Artık korkarak sürüyorum.
atv ile 12.000 ceza yemek nedir awk. para mı basıyoruz haberimiz yokken
Haberlerde gordum bırıne sırf bagajında woofer set var dıye bayahı bır tuzlu ceza yemıs. Adam canlı yayonda sıstemını sokup sokaga atmıstı 🤣
Ses sistemi konusunda daha ağır işlemler olması gerek. Ama çoğu kişiyi soymak için ceza koyuyorlar ülkede para mı bitti anlamadım
Ülke toparlanamıyacak bir çöküşe geçicek yükseklerde olanlar değil halk ezilecek zararı onlar değil bizler görücez çöküş pek uzak değil eminim
Yerinde bir karar olmuş. Umarım “yere çöp atıp tükürenlere ve kamu malına zarar veren” herkese de bu cezaların 5 katı kesilir.
Sözde caydırıcı olması için ama para koparma da var gibi
Arabası olanlar düşünsün beni alakadar etmiyor 🙂
Çok pahalı ama adamı yavaşlatıyor. Hızın kontrolsüz olması daha kötü. Bana göre uygun.
Trafik cezalarinin yüksek olmasıyla ilgilenmiyorum. Ehliyetim bile yok. 😀Hdhdhdh olsada büyük ihtimalle kullanamam ki ben duymuyorum. Birisi kornaya bassa duymadigim için bilemem yani hdhdhd
Bilinçsiz başına buyruk çok insan var. Mağduriyetlerin önüne geçebilir umarım.
Hep sigaraya alkole elektroniğe zam yapınca dikkat çekti sektör değişti
Ehliyetim olmadığından arabam olmadığından kullanmadığım bu cezalar anlamıyorum
Ona rağmen sigortamı hâlâ yaptırmadım trafik polisi fobim oluştu artık kjkj
trafik cezaları için bu kadar çabayı hukuka gösterseler keşke
Bence gayet mantıklı en azından herkes kurallara daha iyi uyar kaza olmaz
Normal uğraşan kişi biz olduktan sonra koyanlara kolay
Milli gelirimiz artsın diye olabilir 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Bazı cezalar daha yüksek bile olabilir bence
Para lazım kimden alacaklar 😄
işte halk bunu anlamıyor amaç caydırıcılık değil amaç soymak. Caydırmak için farklı kurallar da olmalı mesela ehlıyeti men edıp bır daha kullanamaması veya hapis cezası gibi önlemler daha caydırıcı olur fakat dirift yapıp 20 bın ceza vereceğini bilen zengin kesim her gün yapıtor adama koymuyor bile.
Çok iyi oluyor yoksa insanlar iflah olmaz
Caydırıcı olması için
Güzel şeyler düşünüyorum iyi olmuş..
Arabam yok beni ilgilendirmiyor söxjbj
Bütün suç arabaların
Kahrolsun arabalar 😄😄😄😄
Hiç sorma 😄
Evet katılıyorum
Az bile
Bir şey düşünmüyorum
Olması gereken
Cezalar yüksek olsun ama mantıklı olan cezalara
Arabaya el konulma olmadiktan sonra ne anlamai var
Ak parti secmeni ne diyor onlara bakmak lazim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?