3 ay

Kentsel dönüşüm hakkında ne düşünüyorsunuz? Bence sokaklar kimliğini yitiriyor artık?

Merhabalar KS halkı, sitede bu konuda bir şeyler soruldu mu bilmiyorum ama git gide gide şehirler kimliğini yitiriyor. Yeşilliğe hasret kaldık bu şekilde her yere yoğun yapı yapılması doğru mu? Bu insanlar nerede toplanacak ve sosyalleşecek. Kapı önü kültürü dahi kalmadı.
Görsel: Ankara Şentepe Pamuklar Mah. 2008-2020 Değişim
Kentsel dönüşüm hakkında ne düşünüyorsunuz? Bence sokaklar kimliğini yitiriyor artık?
Kentsel dönüşüm hakkında ne düşünüyorsunuz? Bence sokaklar kimliğini yitiriyor artık?
Cevapla