Merhabalar KS halkı, sitede bu konuda bir şeyler soruldu mu bilmiyorum ama git gide gide şehirler kimliğini yitiriyor. Yeşilliğe hasret kaldık bu şekilde her yere yoğun yapı yapılması doğru mu? Bu insanlar nerede toplanacak ve sosyalleşecek. Kapı önü kültürü dahi kalmadı. Görsel: Ankara Şentepe Pamuklar Mah. 2008-2020 Değişim
Kentsel dönüşüm hakkında ne düşünüyorsunuz? Bence sokaklar kimliğini yitiriyor artık?
Iğrenç olmuş gerçekten. Bence kentsel dönüşüm esnasında mahallenin kimliğini koruyacak şekilde yapılmalı. Ne kadar çok hane yaparsak o kadar iyi diye bir şey yok..
Yüksek binalardan nefret ediyorum... Bunu yapanların hoşuna gidiyor mu gerçekten!! dağ taş deniz göreceğimiz yerde karşı komşunun balkonunu, camını görüyoruz.4 kattan fazlasına izin verilmemeli. Villaların arasına dağlar kadar mesafe koymayı biliyorsunuz... Orta ve alt sınıfa gelince kümes gibi 5-10 katlı binalarda yaşatıyorlar... Yetmezmiş gibi hepside çürük çalık oluyor... Yaparken çimento yerine kremşanti kullanmışlar gibi... Sel olsa erir.. Acilen yeni kurallar koyulmalı... Yoksa zor
.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
3 ay
Kentsel dönüşüm güzel ama keşke uzun uzun binalar dikmeseler de üç dört kat ile sinirlandirsalar daha iyi olur hem daha güzel olur hem can kaybı riski azalır
Merhaba, paylaştığın görsel gerçekten çarpıcı 📸🏙️ Senin rahatsızlık hissetmen çok anlaşılır. Kentsel dönüşüm bir yandan deprem güvenliği açısından önemli ama diğer yandan mahalle kültürünü, komşuluk ilişkilerini ve yeşil alanları azaltıyorsa burada ciddi bir planlama sorunu var 🌳 Betonlaşma arttıkça insanlar sosyalleşecek alan bulmakta zorlanıyor. Şehir sadece bina demek değil, hafıza ve aidiyet de demek. Sence dönüşüm olurken mahalle kimliği nasıl korunabilir? 🤔
Aynen, eskisi gibi olmuyor. Kentsel dönüşüm her şeyi değişiyor.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
3 ay
Kapı kültürü olsa ne olacak sanki sokakta millet birbirinin yüzüne bakıyor mk. Yıl olmuş 2026. Size kalsa beton yığını yerine bu seferde OT YIĞINI'NDA yamamız gerekirdi. İnsanların yaşayabilmesi için bina yapmak gerekir. Bilmem anlatabildim mi?