3 ay

Herhangi bir trafik cezası almışsak haberimiz olur mu?

Yani mesaj, mail ya da posta vs geliyor mu yoksa özellikle girip e-Devlet'ten mi bakmak lazım.
Herhangi bir trafik cezası almışsak haberimiz olur mu?
Cevapla