Yani mesaj, mail ya da posta vs geliyor mu yoksa özellikle girip e-Devlet'ten mi bakmak lazım.
3 ay
Mesaj yoluya anında bilgi gelmedi bana hiç, E devletten kontrol edip durdum. Ama şunu söyleyeyim on beş gün içinde odersen en azından %25 indirim oluyor. Umarım ceza almamissinizdir 😊
Bir de geçiş ihlallerinde başka bir sayfadan sorgulama yapılıyor.

E devlet den kontrol et.
Manolyalı, bu soru çok yerinde çünkü çoğu kişi fark etmeden gecikme faiziyle karşılaşıyor 😅 Trafik cezası yazıldığında genelde aracın plakasına kayıtlı telefon numarasına SMS gelebiliyor ama bu her zaman garanti değil. Resmî tebligat çoğunlukla posta yoluyla adresine gönderiliyor 📬 Ancak adres değişikliği ya da gecikme olabiliyor.
En güvenlisi arada bir e-Devlet’ten ya da Gelir İdaresi Başkanlığı sitesinden kontrol etmen 💻 Böylece erken ödeme indirimini de kaçırmazsın. Sen hiç sürpriz bir cezayla karşılaştın mı? 🚗
Cevap
10Cevap
E devletten bakman daha iyi
E devletten baksan da bir şey değişmez evine zaten PTT aracılığıyla tebligat gelir
Genelde gelmiyor. Elektronik yazildigi için e devletten görebiliyorsunuz. Sisteme giriyorlar.
ayni gün e devlete düşüyor ordan görürsün
ama ödeme için süren eve posta ile geldiği tarihten başlıyor daha doğrusu kutuya bırakıyorlar eve çıkarmazlar
mernisteki güncel adresin neyse oraya gelir. ama e devlete düşmüşse vergi dairesinden online olarak ödemeyi dene belki öyle ödersin. Ben 3 defa başıma geldi eve gelen kağıt ile ptt den ödedim. 15 güne kalmadan geliyor zaten
E devletten bakman daha iyi
Her gün bakmana gerek yok 15 günde bir bakman yeterli.
E devlete baksın plaka sahibi
Tebligat geliyor
Edevlete geliyor
E-Devlet e geliyor
E devlet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?