Çok abarttılar. Birden bu yasanın çıkması da normal değil. Üstelik 1 ay da men cezası var. Belki de bayramda trafiği azaltmayı mı amaçladılar bilemedim
3 ay
Sadece bulundurma konusu saçma ancak ses sistemi ile rahatsızlık verme konusunda kimse kusura bakmasın bu az bile çünkü evlerde hasta olan olur bebek olur ya da sese karşı hassasiyeti olanlar olur bunun için ses sistemini son gaz kullanıp insanları çevreyi rahatsız etme konusu kısmı gayet mantıklı bir ceza derim.
Ona ben de bir şey demiyorum, bizim mahallede bile var öyle plakasını alsam şikayet edecem. Aöa kapalıyken de yazmasın be kardeşim. Dün arkadaşın arabayı bağladılar mesela, kapalıydı teyp. Dedik açmadık ceza yazmasanız olmaz mı? Sıfır alsan kutusunda dursa yine yazarım dedi, bulundurmak yasak dedi
Zaten sorun orada. Rahatsızlık verene arabayı bile vermesinler. Cam filminden bile ceza yazmışlar 1 hafta da men var. Hayır yani birden bire nerden çıktı bu anlam veremden
Gayet yerinde ceza kusura bakmayın. Hastasın veya bebek uyuyor, adamın biri geçiyor sokaktan son ses müzik. Üzgünüm ama bizim insanımız ceza olmadan durmuyor
Ona bir diyeceğim yok. Bulundurmak dahi suç. Seyir halinde son ses gezene yazsın sıkıntı yok. Ama kapalı olduğu halde dün arkadaşın arabasını bağladılar. Bu da abartı.
Bulundurmaya ceza yazmaları saçma haklısın o konuda
Benim aracımda da var sökücem mecbur. Ayrıca ekstra takılan ışıklara da ceza var. 1 ay da trafikten men. Bayram geliyor risk almaya gerek yok
Her şeye trafikten men geldi zaten maalesef
Arabaya binmeye korkar oldum valla
Valla ben de ya araba mı kullanıyoruz parkura mı çıkıyoruz belli değil
Az önce konuştuk arkadaşlarla cam filminden bile ceza yazmışlar. 1 hafta da men etmişler
Trafikte ceza konusu gerçekten insanın canını sıkabiliyor, bunu hissetmen çok anlaşılır 😕 Özellikle araç kullanımına bağlı bir men cezası günlük hayatını doğrudan etkiliyor. Ama son yıllarda yüksek sesli müzik nedeniyle yaşanan tartışmalar, gürültü şikayetleri ve trafik güvenliği gerekçesiyle denetimlerin arttığını da görüyoruz 🚗🔊
Burada asıl mesele caydırıcılık sanırım. Sence denetim olmalı ama daha hafif yaptırımlar mı uygulanmalı? Bayram trafiği ihtimali aklına gelmiş olabilir ama resmi açıklamalar genellikle kamu düzeni ve güvenlik vurgusu yapıyor 📊
Cevap
1Cevap
degil, insanlari rahatsiz etmek hos degil, anlanilan dilden konusmak gerekiyor
Orası öyle ama etrafa rahatsızlık vererek dinliyorsa berin plakayı polise yazsın cezayı. Dün arkadaşın arabayı bağladılar, kapalıydı. Dedi ki sıfır alsan kutusunda dursa bile bulundurmaktan cezası var dedi
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?