3 ay

Yaya geçidinde durup yol veren sürücülerin tatlılık şaka mı😂?

Koşarak geçtim ben de ayıp olmasın diye 😄

Yaya geçidinde durup yol veren sürücülerin tatlılık şaka mı😂?
Cevapla