3 ay

Ramazan ayında İsrail ve Amerika’nın İran’a saldırısı ve Arap ülkelerinin sessizliği hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ortadoğu neden böyle yangın yeri... işte nedeni bu... birlik ve beraberlik yok hatta Müslüman hatta şeriatla yönetilen halkın yüzde 99'unun Müslüman olduğu ülkelerin hava üstlerini kullanarak İran'daki halk bombalanıyor... İran rejimini seversin sevmezsin ama yaşanılanı halk yaşıyor bir ilkokul bombalandı onlarca çocuk şehit edildi hem de mübarek günde belki de oruçlu oruçlu iftarı yapamadan katledildiler...

Ramazan ayında İsrail ve Amerika’nın İran’a saldırısı ve Arap ülkelerinin sessizliği hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla