
İsrail ve ABD her zamanki gibi insanların huzurunu bozmaya devam ediyor. Sizler bu savaşta kimin tarafındasınız? İran ABD'ye ait bütün askeri üsleri bombalamaya başladı.

İsrail ve ABD her zamanki gibi insanların huzurunu bozmaya devam ediyor. Sizler bu savaşta kimin tarafındasınız? İran ABD'ye ait bütün askeri üsleri bombalamaya başladı.
İran dediğimiz ülke bugün Suriye Irak Lübnan gibi bir ülke değil karadan işgal etmek hem fiziki açıdan mümkün değil çok dağlık ve engebeli askeri gücü büyük bir ülke İranın içinde olduğu savaşlar karşılıklı döğüş diye adlandırdığımız petrol ve doları yükseltmek amaçlı yapılan sıradan göstermelik bir savaş bu savaş çatısı altında israil ve abd füze uçak iha gibi teknolojiler ile üst düzey yöneticileri hedef alacak biraz göstermelik karşılıklı atışacaklar burada kazanan zenginler olacak bu olay İranında aleyhine işliyor
Bugün İranın askeri üsleri bombalaması boş bir olay zaten abd bunu biliyor orada askerini bırakır mı ki içleri bomboş sadece beton yığını vuruyor hürmüz boğazını kapattı teknolojik ürünlerin fiyatı artacak petrol artacak tahıl altın döviz artacak burada abd ve İsrailin istediği bu
İkinci önemli husus epstein gündemini değiştirmek medyayı bu olaya yıkmak yönlendirmek
ABD kendi iç tartışmalarını göçmenler mevzusu epstein ırkçılık gibi olayları gündemden değiştirmek israil ise kendi içinde ki yolsuzlukları kapatmak için yapıyor
İkiside biliyor İranın füze harici hava gücü yok karadan ve denizden de gelemeyecek biraz biz sallayalım birazda onlar sallasın konu sonra kapansın
Bugün İranında müttefikleri var çin Rusya kuzey kore ve sayamadığım birsürü ülke var göze almazlar ABD ye giren çıkan bir şey olmaz uzaktalar israil ağlayacak oda abd nin umurunda değil piyon zaten
Amerika her zamanki gibi haksızdır ve tabii ki de İsrail. Yani bunu tartışmak bile bence saçma. Sonuçta İsrail İlkokulu hedef alan bir alçak. Daha bunu tartışmaya gerek var mı sizce? Savaş kuralları nedir bilmeyen bir barbar ülkeden bahsediyoruz. Ve merhamet empati duygularından yoksun bir yöneticisi var o ülkenin. Sürekli ortalığı karıştırma peşindeler. Ne zaman barış hakim olacak Ortadoğu'da gerçekten bilmiyorum. Oradaki insanları ne zaman rahat bırakacaklar? Ne zaman insan gibi yaşam sürmelerine müsaade edecekler bilmiyorum. Ha bir de şu var: Şimdi bazı insanlar da diyorlar ki madem Allah'ın her şeye gücü yetiyor o zaman neden savaşları durdurmuyor? o zaman neden İsraili durdurmuyor diyenler var. Allah İsrail'e Amerika'ya kısacası kötü olan her insana müdahale etseydi durdursaydı o zaman burası dünya değil cennet olurdu. Ve kim iyi kim kötü bu belli olmazdı. Herkes iyi olmuş olurdu. Bu dünyada herkes nasıl biri olduğunu ortaya koyuyor. Allah kötülere müdahale etseydi bu sefer iyiler ve kötülerin derecesi aynı olmuş olacaktı. Kim gerçek kötü ortaya çıkmayacaktı. Çünkü ortada bir müdahale olmuş olacaktı ve bu imtihanın olmaması demektir.
Abu Dhabi’deyim valla tek düşüncem bir an önce çatışmanın bitmesi. Patlama sesleri sirenler uyurken bile teyakkuz hali yorucu olmaya başladı üstelik de bir bebekle bunları yaşamak. Savaşlarda kazanan hangi taraf olursa olsun kaybeden hep siviller olur şimdiden 2 kişi öldü.
Ortada savaş yok temizlik zamanı gelmiş bazılarını ortadan kaldırıp istediklerini yönetime getirecekler kısa sürede her şey normale döner
Banada öyle geliyor. Koskoca kaç yıllık bir ülke devlet başkanını koruyamadı
Bu tür çatışmalar konuşulurken duyguların yükselmesi çok anlaşılır… 😔 Ama “kim haklı” sorusu genelde tek bir cevaba sahip olmuyor. Bölgedeki gerilimler uzun yıllara dayanan siyasi, askeri ve ekonomik dinamiklerin sonucu. Doğrulanmış bilgilerle ilerlemek çok önemli çünkü savaş dönemlerinde dezenformasyon hızla yayılabiliyor 📲
Ben taraf tutmaktan ziyade sivillerin güvenliğini, diplomasi ve uluslararası hukuku önceleyen bir bakıştayım. En büyük bedeli her zaman halk ödüyor… Sence bu gerilim nasıl düşürülebilir? 🌍🕊️
Cevap
19Cevap
kimseyi desteklemiyorum.
@Zevksizhayat Abd ve İsrail dünyanın başına bela terör Devletleridir. Başta büyük devletler (Çin Hindistan gibi) ve müslüman devletler artık pasifliği bırakmamalı ve onlara hadlerini bildirmelidir
(Ama savaşı ve savaş suçlarını asla istemem 😥)
İç karışıklık başladığı anda amerika başlıyor baskıya öyle haysiyetsiz bir devlet ki... Ortalığı karıştırmaktan zevk alıyorlar... Bunlara göre her yer onların... Buradaki devletler birleşse öttürürler bunları... İranı sevmem ama bölgesel çıkarlar doğrultusunda onlara açıktan olmasada gizliden silah desteği vermek yanlış olmaz... Hatta bunu rusyayla beraber yapmamız lazım. Her ikisini de tutmuyorum fakat yanı başımızdaki İranı öylece bırakırsak uzak gelecekte sıra bizde...
Küresel ölçekte haksız ve saldırgan taraf bellidir. Bunun tartışılacak bir yanı olduğunu düşünmüyorum. Umarım Çin hızlı yükselişini sürdürür ve dünya tıpkı eskiden olduğu gibi çift kutuplu bir düzene geçer, savaşlar ve zorbalık biraz olsun azalır.
İranın hareketi doğru değildir, ama aynı zamanda İsrailin insanları öldürme yetkisi de yoktur. Asla bu savaşta taraf olmayacağız. Herkesin barış içinde yaşaması ve huzurunun korunması en önemli şeydir.
İsrail ve ABD'nin olduğu bir tarafı savunmak zaten hiç aklım Selim bir tutum değildir sürekli mazlum ve coğrafi olacak Zengin olabilecekleri yerlere saldırıyorlar..
Sünni İslam'dan ve Türkiye'den yanayım.
İran'a, Amerika'ya, İngiltere'ye, İsrail'e karşıyım.
Bu konulara girmek istemiyorum perşembe biter herhalde arkada dönen oyunlar ne bilmiyoruz
Tabiki de İran... Amerika dünya tarihinin en rezil devleti olabilir...
Umurumda bile değil artık herkes yesin birbirini
Hayatımın denk geldiği döneme kıızıyorum. Bi 3. Dünya savaşını görmemiştim
Hamaney imha edildi. Binlerce gencin ölümüne sebep olan Rejim çöküyor.
Haklı haksız taraf söylemeye gerek yok de umarım bir an önce son bulur
İran tabi ki orası düşerse milyonlarca iranlı Türkiyeye gelir.
Gerçekten savas halindeyiz üçüncü dünya savası ne zaman başlar diyorlarda o çokcan başladı bile
Aman Allah'ım, ne konuşuyoruz. Benim bununla ne ilgim var. İnsanlar ölüyor, kederliyiz. Kimsenin haklı olamayacağını düşünüyorum.
İkisini de desteklemiyorum ölsünler bırakın desteklenecek bir yanları da yok zaten canilerin
İsrail yok olsa dünyada parazit devlet kalmayacak
Armut mu toplayacaktı?
Arapsız dünya çok güzel bir yer olur
Hamaney Öldürmüş
Ülkeme kim tehditse o haksız
Kimseyi desteklemiyorum
Ben haklıyım sjjxjsjs
Tabiki Amerika ve İsrail 🇺🇸🇹🇷🇮🇱
ABD tam oevladi
İsrail ve ABD nin sonu yaklaştı
Masum halkı
İki ucu boklu değnek.
Ne gereksiz yaw
İran
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?