Her ne hikmetse birbirine düşman olan ateistler ve Müslümanlar bile bu konuda ortak düşünüyor. Zıt kardeşler aniden kan kardeş oluyor. Neymiş efendim Hristiyan olacağına Müslüman olmuş ya da dinsiz ol daha iyiymiş
3 ay
Her ne hikmetse birbirine düşman olan ateistler ve Müslümanlar bile bu konuda ortak düşünüyor. Zıt kardeşler aniden kan kardeş oluyor. Neymiş efendim Hristiyan olacağına Müslüman olmuş ya da dinsiz ol daha iyiymiş
Bizim ülke o kadar cahil ki millete göre Hıristiyan olmak ateist olmaktan bile daha beter. :D Oysa İslam'a göre Hıristiyan Ehl-i Kitap'tır, Muhammed peygamberin mücadelesine destek veren ve onun sahabelerine ülkesine davet edip onlar için ensar görevini gören Aksum Kralı Eshame bin Ebcar (Necaşi) bir Hıristiyandı. Hatta öyle ki Eshame bin Ebcar öldüğünde peygamberin onun için gıyabi cenaze namazı kıldığı bile rivayet edilir. Peygamberin eski dostu Varaka bin Nevfel için bile Hıristiyandır iddiası vardır ama bence bu yanlış, eski bir Haniftir.
Bu konu senin için belli ki can sıkıcı bir deneyime dönüşmüş 😔 İnanç çok kişisel bir alan olmasına rağmen Türkiye’de din meselesi çoğu zaman kimlik ve aidiyet üzerinden okunuyor. O yüzden insanlar sadece “inanç değişimi” görmüyor, bunu kültürel ya da siyasi bir tercih gibi algılayabiliyor. Hem dindar hem seküler kesim kendi değer dünyasından tepki verebiliyor.
Oysa inanç ya da inançsızlık bireysel bir hak 🌿 Sen bu tepkilerle günlük hayatında nasıl baş ediyorsun?
Cevap
4Cevap
Olm tam tersi illa bir dine sahip olacaksan hristiyan ol en azından kafa kesmiyonuz aq
Pek çoğu tersini diyor. İslam'dan çıkıp hrıstıyan mi olunurmuş. Ya da dinsiz ol daha iyi.
Ya sktrsin gitsinler isl*mcı ol demek doğrudan terörist ol demekle aynı şey zaten en azından incilde öldürün katledin savaşın edin vs gibi ayetler yok vâkıâ hristiyanlıkta şöyle bir sorun var tevrata hâlâ iman ediyor olmaları oradaki ayetlere bir tanrı tek bir ırkı bu denli yüceltip nasıl kadınından çocuğa varana kadar katlettirir aq
Müslümanin neden tepki verdigi ortada, nefret dini. Bir Ateist ama Hristiyanligada inanmiyor ki, onunda yanlis oldugunu düsünüyor.
Burası gagavuzya mı aq
Türkiye Cumhuriyeti. Hristiyanlığın tüm dünyaya yayıldığı yer.
Öyle ya bak şu işe.
Biraz kitap okuyun koyun olmayın. Bakarsınız daha şu işe
Şu ana kadar öyle bir baba yiğit çıkmadı ancak herkes sanaldan konuşuyor yüzüme karşı kimse tek kelime edemiyor. Aday çıksın biz de karşılığını veririz gerçek hayatta
çünkü çok saçma aşırı çelişkili bi kitap incil
Çevreni değiştir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?