Sizce de Paul Auster haklı mı? Modern dünyanın en büyük yalanı 'vaktim yok' mu, yoksa 'önceliğim değilsin' mi?

Teknoloji çağındayız; telefonlar elimizden düşmüyor. Ama iş değer vermeye gelince 'çok yoğundum, işim vardı' bahaneleri havada uçuşuyor. 5 saniyelik bir mesajı çok gören insan, aslında meşgul değil, sadece sizi öncelik listesine almamıştır. Sizce de bir insan gerçekten istese, dünyanın öbür ucunda olsa bile o zamanı yaratmaz mı?

Buyurun dostlar, sıra sizde.
Sizce de Paul Auster haklı mı? Modern dünyanın en büyük yalanı vaktim yok mu, yoksa önceliğim değilsin mi?
Sizce de Paul Auster haklı mı? Modern dünyanın en büyük yalanı 'vaktim yok' mu, yoksa 'önceliğim değilsin' mi?
Cevapla