Bu ülkede toplum neden bu kadar rövanşist ve herkes birbirinden intikam peşinde koşuyor?

Bu ülkede her kesim kafayı yemiş. Bir kesim eziliyor, ezilen kesim çareyi rövanşist davranmak, nispet yaparak ya da kendisini ezen kesimi ezerek misilleme yapmanın peşinde. Öldürülen kuryelerin haberleri yayıldıktan sonra kuryeler mağdura yatıp karda yağmurda yemek götürmeyi reddetmeye başladı ve isyan haline büründüler. Eczane kuryeleri kötü hava koşullarında ilaç getirmiyor artık. Yüzyıllar boyunca ezilen kadın kesimi son birkaç yılda feminizm akımıyla erkekleri ezip intikam almaya başladı, örneğin jandarmaya iftira atan kadın, kocasının altınını çalıp boşanma davası açıp mahkemede benim altınım yok diyen, kedisini istemiyor diye kocasına boşanma davası açıp nafaka bağlatan ve bu tarz şeyleri destekleyip erkekleri günah keçisi ilan eden feminist akımlar türemeye başladı. Aslında bu kadarla da sınırlı değil, ağlayıp zırlayan taksiciler,80 bin TL'yi beğenmeyen belediye işçileri de dahil bu toplum kafayı sıyırmış

Bu ülkede toplum neden bu kadar rövanşist ve herkes birbirinden intikam peşinde koşuyor?
Cevapla