A1 ehliyet sınavında kalkışta sinyal vermediğim için kaldım, itiraz dilekçesi versem geçerli olur mu?

A1 sınavında kalkışta parkurda kaldım, sinyal vermedim ama değerlendirme formunda sinyal verilmesi söz konusu değil, haklı mıyım sizce dilekçe kabul ederler mi

A1 ehliyet sınavında kalkışta sinyal vermediğim için kaldım, itiraz dilekçesi versem geçerli olur mu?
Cevapla