Amerikanın bu kadar gelişmiş ve güçlü olması çok garip değilmi?

Amerikanın bu kadar gelişmiş ve güçlü olması çok garip değilmi?

1890 yılındaki amerika günümüzde çoğu ülke bu gelişmişlik düzeyinde bile değil. Adamlar resmen uzay çağında yaşıyor

Amerikanın bu kadar gelişmiş ve güçlü olması çok garip değilmi?
Cevapla