Bir vatandaş: ''Şişe su BİM’de 3,25 TL, büfede ise 10 lira, ben niye küçük esnafı koruyayım'' demiş. Haklı mı sizce?

Ben 4-5 senedir falan hiç alışveriş yapmıyorum bakkallardan ve tekellerden. Su ve alkolü bile büyük marketlerden alıyorum.

Bir vatandaş: ''Şişe su BİM’de 3,25 TL, büfede ise 10 lira, ben niye küçük esnafı koruyayım'' demiş. Haklı mı sizce?
Cevapla