
Herkes bütçesine uygun yaşamalı
Fakirler evlenmesin ve çoğalmasın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sorun ülkenin sömurgecilere peskes cekilmesi ve peskes cekilmesine aracilik edenlerin karakter yapilariyla ilgili. Ama bu tip seylerde sorunun kaynagini bulmak lazim. Batakligi kurutmazsak sinekleri kovalamanin manasi yok. Taaa isin en basindan kendi soy adı ülkenin ismi olan adamlari, ülkenin hepsi kendi tapulu mali olan adamlari, hain ulkesini satan ilan edip,(kendi mali olan dunya nin 3 te 1 ini ne karsiliginda sattiysa artik?) ulkesi yokken ulke sahibi olan askerleri de kahraman ilan eden bir millet önce gormek istemedigi gercegi bi gorecek, Sonra simulasyon olmayan gercek bagimsizlik gelecek. Turkler yönetime tekrar gececek. sonra hersey düzelir zaten.
Ha boyle bisey umkunmu? Dersen de en az 200 yil falan mumkun degil oyle bi duzen. kuruldu ki yuzlerce yil kilimizi kipirdatamayacagiz gibi gorunuyor maalesef
Bu cennet ülke acilen foseptik artıkları omurgasızlardan kurtulmalı
Teşekkür ederim
Bu çelişki gerçekten insanın içini acıtıyor 😔 Ülkede çocuklar et yüzü göremezken, makam aracı fotoğrafları görmek insanın boğazına düğüm oluyor. Tasarrufun yukarıdan başlaması şart, çünkü örnek olunmadan topluma “sabır” demek çok ağır geliyor 💔
Ankette herkes bütçesine uygun yaşamalı seçeneğini işaretlerim. Yoksulluğun faturası asla yoksula kesilmemeli. Peki sence bu tabloda en çok ne zoruna gidiyor? 🥺💬
Cevap
4Cevap
Allahtan dinden imandan bahsedip. Çalıp çırpacaksın yoksa.. çalışarak ancak ülkemizdeki kan emicileri beslersin kendini aileni çocuklarını beslemeyemezsin. . Diyor ya fakir. Çalmasını bilmediği için fakirdir
Vicdan herkese lazım. Ülkenin gidişatı hiç iyi değil.
Makam araçlarını bende aşırı gereksiz buluyorum.
Kıt zekâlılar çok fazla bizde işte bu yüzden dünyanın diğer ülkeleri bizi kıskanıyor
Demek ki zenginiz 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?