Mandalina Portakal yine dalında kaldı 🍊 hükümet neden hiçbir sey yapmıyor?

Mandalina ve portakal üretimimiz yaklaşık 60 ton 🍊

kilosu 5₺’den 15ton sattık. Daha sonrası elimizde kaldi. Bir tüccar bulduk 1₺’den verdik 15 ton topladı gitti bir daha gelmedi.

Sonra telefonla aradı zarar ettim yemin ederim işçi benden kârlı gelmeyeceğim dedi kapattı 📞

simdi toplanmayan ürünler bir bir dökülüyor bedavaya veriyoruz kimse almıyor…

Mandalina Portakal yine dalında kaldı 🍊 hükümet neden hiçbir sey yapmıyor?
Mandalina Portakal yine dalında kaldı 🍊 hükümet neden hiçbir sey yapmıyor?
Mandalina Portakal yine dalında kaldı 🍊 hükümet neden hiçbir sey yapmıyor?
Cevapla