Tesettürlü olunca neden otomatik AKP'li damgası yiyoruz, sizce sebep ne?

Güncellemeler
4 ay
Ben tesettürlü değilim arkadaşlar başlık kendini otomatik değiştirmiş
Tesettürlü olunca neden otomatik AKP'li damgası yiyoruz, sizce sebep ne?
Cevapla