Atatürk’ün dininin ne önemi var, neden herkesin ağzında sakız?

Atatürk ile ilgili postların yorumlarda hep dindarlar dinine laf ediyor. Ben bir türlü anlamlandıramıyorum istediği dine sahip olabilir bizi niye alakadar etsin ki. Sonuçta ülke laik istediğin dine inanıyorsun, Türkiye kurulmasa herhalde Amerikan Avrupa mandasında hristiyan olurlardı, Müslüman olmayı bile Atatürk’e borçlular. Çok farklı bir kafa yapıları var. Adam ölmüş bir rahat verin, toprak kabul etmiyor ateşi bolsun vb. itamlar bana çok bağlam dışı geliyor. Dünyadaki herkes Müslüman mı liderleri buna göre mi değerlendiriyoruz

Atatürk’ün dininin ne önemi var, neden herkesin ağzında sakız?
Cevapla