Kemalistler neden Atatürkü bu kadar kutsallaştırıyor?

kurucu lider okey ama ben hiç bir amerikalının george washington bizim kırmızı çizgimizdir dediğini duymadım dalga geçenler var baya

ya da ingilizlerin elizabethi abarttığını, fransızların napolyonu kutsallaştırdığını görmedim.

hani bir din inanç vs olsa anlarım var da hacı herif bir insan la

tabiki yüzlerce hatası da var, bu kutsallaştırma ve anlamlaştırma çabası nereden geliyor?

Güncellemeler
+1 yıl
yani kafanızda bir atatürk şekli hayal ediyorsunuz ve ona insan üstü anlamlar katıyorsunuz bunu anlatmak istedim.
Kemalistler neden Atatürkü bu kadar kutsallaştırıyor?
Cevapla