Depremlerin iç ve dışta bıraktığı hasarların telafisi var mı sizce?

Ben 6 Şubat depremini yaşamadım haberlerde ve anlatılanları dinlerken bile içim gitti etkisinde kaldım 3 sene oldu dile kolay Rabbim kendi sabrından gücünden versin geride kalanlara tekrar acınızı bugün gibi yaşıyorum dualarımız sizinle.. 😌🤲🙏😏
Depremlerin iç ve dışta bıraktığı hasarların telafisi var mı sizce?
Depremlerin iç ve dışta bıraktığı hasarların telafisi var mı sizce?
Cevapla