Seriatın Allahın kanunu oldugunu dusunmek ve seriatı istemek vatan hainligi midir?

Arkadaşlar merhaba. Şeriatı araştırdım ve Allahın kanunu olduğunu öğrendim. Yalan söylememek iftira atmamak ibadet etmek gibi emirlerin tamamının şeriat olduğunu öğrendim. Afganistan ve İran’ın da şeriatı kötü gösteren ülkeler olduğunu gördüm. Arkadaşlar tabii ülkemizi çok seviyorum kötü bir niyetim de yok. Sadece şunu soruyorum. Şeriat Allah’ın kanunudur diyerek onu benimsemem vatan hainliği midir? Ben gidip protesto etmiyorum bir şey yapmıyorum. Atatürk’ü seviyorum ve sevmem günah diyenler de oldu. Kendimi kötü hissediyorum. Bu ülkeye gelse uygulanamaz zaten yüzlerine gözlerine bulaştırırlar yaparlarsa

Seriatın Allahın kanunu oldugunu dusunmek ve seriatı istemek vatan hainligi midir?
Cevapla