Kürtler sizce gerçekten mağdur mu, yoksa özellikle yurt dışında abartıp nankörlük mü yapıyor?

Türkiyede hiçbir baskı görmüyorlar ama yurt dışında türkler bize işkence ediyor ırkçılık yapıyor diyorlar sizcede nankörlük değil mi hep mağdur oynamaları birde ilginç olarak batı cidden bunların tarafını tutuyor bazı sözde kürt katliamları ile acındırma yapıyorlar.

Kürtler sizce gerçekten mağdur mu, yoksa özellikle yurt dışında abartıp nankörlük mü yapıyor?
Cevapla