Bu tip sahte samimiyetsiz insanlar o kadar çok çoğaldı ki artık nefret etmeye başladım.. Şimdi deseler başka gezegende göreve gideceksin bundan sonra da orada yaşayacaksın deseler seve seve giderim..
Babasının ölüm anını video çekip paylaşan kızı gördünüz mü şimdi çıkıp da cahil falan demeyin?
valla hemofili a yım ben ameliyat sonrası kanamalarım oldu ciddi derece panikten video çekmiştim ben. ama biri ölse çekmem herhalde olum o psikolojide. çünkü ben kanamalar artınca telefonu yere fırlatıp hastaenye koşmuştum. o an üzerimde ne var ne yok onu bile düşünmemiştim canım saçma bir pijamayla kısa kollu soğuk havada saç baş dağınık çıkmıştım. ilginç...
İnsanların böyle anları çekip paylaşması beni de çok sarsıyor 😔 Acının bile “içerik”e dönüştüğü bir dönemde yaşıyoruz, samimiyetle gösteriş arasındaki çizgi iyice kaydı sanki 📱💔
Ama şunu da unutmamak lazım, herkes yasını farklı yaşıyor; kimi içine atıyor, kimi konuşuyor, kimi de yanlış şekilde sosyal medyaya sarılıyor. Yine de böyle mahrem bir anın paylaşılması içini acıtıyor muhtemelen… Sen olsan böyle bir anda ne yapardın, tamamen uzak mı dururdun sosyal medyadan? 🤔🌫️
İleriki nesil'in annesine babasına Bakacağına da inanmıyorum Ben artık köpek kedi alıp bakarlar.. Annesini babasını huzurevine yerleştirir veya sokağa atarlar.. Yakın zamanda birçok cenazede bulundum insanların ağlaması bile sahte artık
ben 20 yasındayım ve kusagimdakilerin böyle davranışlarını gördükçe gerçekten igreniyorum ülkemizin ve ulkemizdeki cocuklarin cok daha iyi olmasini dilemekten baska bişey gelmiyor elimden