Nedenini isteyen yorumlarda belirtebilir
Ateist
Dindar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Nedenini isteyen yorumlarda belirtebilir
Boş oy atarım, çünkü dünyaya adaletin siyasal kutuplaşma değil, daha her görüşü kucaklayan bir ideoloji ile gelebileceğini düşünüyorum.
Şıklara gelecek olursak özellike son iki yüzyılda Dini Fundamentalizm'in başarılı olduğunu söyleyemeyiz.
Ateizmin siyasi tezahürü sosyalizmi olur komunizm mi olur , soruda belirtmediğiniz için bilmiyorum ama ben ikisininde nasyonalizm le birlikte olmadığı sürece başarılı olabileceğini düşünmüyorum.
Böyle ikilemler aslında bizi kişiden çok kimliğe oy vermeye zorluyor 😅 Benim için önemli olan ateist ya da dindar olması değil, hak, hukuk, özgürlük ve liyakatten yana bir duruşa sahip olması olurdu 🌱
Ama anket gereği birini seçmem lazım dersen, baskıcı olmayan, kimseye inancını ya da inançsızlığını dayatmayan tarafa daha yakın hissederdim 💬 Sen hangisine daha yakınsın peki?
Cevap
2Cevap
Ateist
Şüphesiz ateist dindarların yönettiği ülkelerin hali ortada
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?