Hastane kantininde parasını verdiğim yemekten az et çıkınca tepki vermekte haklı mıyım?

Öncelikle şunu rica ederek diyeceğim lütfen linç etmeyin de geçen gün para verdim yemek aldım yemeği az kattılar içine

Şu şekilde oldu 5 gün önce hastaneye kantine gitmiştim 1 tane yemek için 120 TL para verdim 2 tane su aldım 40 TL daha verdim sonra gidip yemek aldım

Yemeği kattı içine ama sadece 1 tane küçücük et vardı. İçinde et olan yemeğin içinde neden sadece 1 tane et var. Bunlar neden kendi yandaşına daha fazla et katıyor bana gelince 1 tane küçücük et katıyor. Parasını verip aldım yemeği az katmış o kadar para verdim. Haklı mıyım? Başkasına daha fazla et katmış o yüzden et yoktu yemeğin içinde

Hastane kantininde parasını verdiğim yemekten az et çıkınca tepki vermekte haklı mıyım?
Cevapla