Deprem olduktan sonra iyi misin diye soran insanlar çok tatlı değil mi ya?

İnsanın içi ısınıyor iyi ki tanimisim hissi arayıp mesaj atanlar ciddili çok tatlili oluyor bide umarım bidaha deprem olmaz 🤍
Deprem olduktan sonra iyi misin diye soran insanlar çok tatlı değil mi ya?
Cevapla