Aday konsolosluk ve ihtisas memurluğu yazılı sınavına siyasetten hiç anlamayan biri girmeli mi?

Yazılı sınavına gireceğin fakat başka şehirden geleceğim. Siyasetle ilgili hiçbir bilgim yok diyebilirim. Sizce sınava girmeye değer mi? İngilizcem çok iyi ama örnek sorulara bakınca hiçbir şey yapamacağımı düşündüm. Sınava girip başarılı olan varsa bilgi verebilir mi? Yardıma ihtiyacım var

Aday konsolosluk ve ihtisas memurluğu yazılı sınavına siyasetten hiç anlamayan biri girmeli mi?
Cevapla