Ailemle siyaset konuşmak neden bu kadar yorucu ve toksik bir hale geliyor?

Bugün işte konuşuyorduk ailemle konu birden siyasete geldi hani olan son durumlardan dolayı ailemin kürtlük damarı acayip kabardı. Hani bende oradaki insanların öldürülmesini haklı bulmuyorum bu insani bir mesele bunu siyasete bağlayamayız çocuklar var burada. Velhasıl işte sürekli birilerini aşağılıyorlar sanki en temiz bizmisiz gibi geçmişte. Bu beni zorladı işte niye hep böyle diyorlar geçmişte herkes kirli işler yaptı niye ırk yüzünden şuanda insanları suçluyorlar. Hani özellikle o çocuklarin (Filistin, türkistan, Rojava) hayatı siyaset yüzünden mahvolmuş. Ailemin bu düsüncelerine artık dayanamıyorum. Ne yapmalıyım

Ailemle siyaset konuşmak neden bu kadar yorucu ve toksik bir hale geliyor?
Cevapla