Türkiye'nin kalkınması için yapılması gerektiğini düşündüğüm otoyolları çizdiğim haritayla ilgili düşünceleriniz neler?

Not: Bu haritanın siyasi bir amacı yoktur. Başa gelen ülke yönetimleriyle ilgili olmayan haritamın siyasi düşüncelerle yorumlanmaması önemle rica olunur. Çünkü her hangi bir siyasi ideolojinin ya da partinin destekçisi değilim. Türkiye'nin kalkınması için terörsüz bir türkiye ve terörsüz bir Batı Asya coğrafyasına ihtiyacımız var bunun dışında tüm Avrupa ülkelerinde iki şehir arasındaki ulaşım otoyollarla sağlanmaktayken ve Avrupa dışında da dünyanın bir sürü ülkesinde iki şehir arasındaki ulaşım otoyollarla sağlanmaktayken Türkiye'nin de genellikle 2×2 şeritli olarak inşa edilen bölünmüş karayolları dışında 2×3 şeritli otoyollarla da Türkiye'nin dört bir yanını örmesinin çok önemli olduğunu ve Türkiye nüfusunun %80 inin belirli yerlerde toplanması sorununa da kökten çözüm olacağını düşünüyorum öngörüyorum bundan dolayı bu otoyol haritasını hazırladım. Bu oroyollar yapılırsa Türkiye'nin %20 sinde toplanan nüfus %80 ine yayılmaya ve dağılmaya başlar.
Türkiyenin kalkınması için yapılması gerektiğini düşündüğüm otoyolları çizdiğim haritayla ilgili düşünceleriniz neler?
Türkiyenin kalkınması için yapılması gerektiğini düşündüğüm otoyolları çizdiğim haritayla ilgili düşünceleriniz neler?
Türkiye'nin kalkınması için yapılması gerektiğini düşündüğüm otoyolları çizdiğim haritayla ilgili düşünceleriniz neler?
Cevapla