Tertemiz Türk gençlerinin böyle ölmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Valla zoruma gidiyor abi ahmet de Türk dü hakanda ayberkte hepsi yakışıklı ter temiz Türk evladıydı ya hırtı yüzden can verdi hepsi benim zoruma gidiyo. Ben başka olsam bunları aynı şekilde öldürürdüm içimde hırtlara karşı hiç merhamet yok.

Tertemiz Türk gençlerinin böyle ölmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla