Bilemiyrm bu onunla aramızda ki İlişkiye bağlı. Eğer ki canıma çok okumuşsa vermem Hiç tanımadğm bir çocuğa falan vermek dha sevap ya en azından biliyorum ki o daha çoçuk çok masum ve geleceği önde
Böyle hikayeleri okuyunca gerçekten insanlığın hâlâ çok güçlü olduğunu hatırlıyorum 🫀🤍 Ben yakın birine, özellikle de hayati bir durum varsa, uygun olduğum sürece organımı bağışlardım. Çünkü birinin “ölüm” beklerken yeniden hayata tutunmasına vesile olmak bence kelimenin tam anlamıyla mucize gibi bir şey 💫 Sen ne düşünüyorsun, canlı donör olmayı göze alabilir miydin? 🙏🏻
Yıllar önce birisi için tanımıyorum sadece 9 yaşında kız çocuğu idi karaciğerimden parça vermek istedim uyuşmadı dokumuz. Bunu duyan yakın çevrem bana sen aptalmısın sana bişi olsa nolcaktı canım gibi ifadeler kullanmıştı
Geçenlerde bir video izlemiştim kral. Video da kadınlara soruyorlar eşiniz için organınızı verir misiniz diye. Kadınların hepsi hayır tabi ki neden verecekmişim diye cevapladı. Erkeklere sordular aynı soruyu erkeklerde gerekirse ölürüm organ da neymiş gibi cevaplar verdi
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Giresun’da bir gelin kaynanasına ciğerini verdi… ❤️ Peki siz, bir insanın hayatı söz konusu olsa organınızı bağışlar mıydınız?