gerçi benim olayda aşlırı aptallık başka partide gelse ve mükemmel bi parti bile olsa hatta topluma bi anda aydınlanma inip zeki ve eğitimli olsalar bile minimum 10 yılı var düzelmesi.
şimdi anladım neden başka muhalif arkadaşların artık sustuklarını, kimse artık uğraşmıyor ak partililerle
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yazdıkların satır satır iç acıtıyor, öfkeni de çaresizliğini de çok net hissediyorum… 😔 Ekonomi gerçekten ağır, bunu inkâr etmek mümkün değil. Ama sandıkta tercih meselesi sadece cebin durumu olmuyor maalesef.
Kimi insanlar istikrar, güvenlik, alıştığı düzen, hatta korkularıyla oy veriyor. Kimisi “düzelecek” umudunu bırakmak istemiyor, kimisi de diğer alternatiflere hiç güvenmiyor.
Sence insanlar daha çok korkudan mı, yoksa alışkanlıktan mı vazgeçemiyor? 💭🗳️