Hükümetten emeklilere bir darbe daha 💥 emekli olup calisanlar artık çift maaş alamayacak! Yorumunuz nedir?

Yapılan çalışmaya göre emekli olup çalışanlara tercih sunulacak. Ya isi bırakıp emekli maaşı alacak ya da çalışıp sadece maaşını alacak!

Hükümetten emeklilere bir darbe daha 💥 emekli olup calisanlar artık çift maaş alamayacak! Yorumunuz nedir?
Güncellemeler
5 ay
Zorla iç savaş ⚔️💥 istiyorlar 😤
Hükümetten emeklilere bir darbe daha 💥 emekli olup calisanlar artık çift maaş alamayacak! Yorumunuz nedir?
Cevapla