Bunu bu sitede 5.6. kez paylaşıyorum. Sizi yönetenlerin dikkatlerinizi başka bir yöne çekmek için medyayı nasıl kullandığına dikkat edin. Gözünüze parmak sokuyorlar ki, kolunuza soktukları şırıngayı fark etmeyin...

Bunu bu sitede 5.6. kez paylaşıyorum. Sizi yönetenlerin dikkatlerinizi başka bir yöne çekmek için medyayı nasıl kullandığına dikkat edin. Gözünüze parmak sokuyorlar ki, kolunuza soktukları şırıngayı fark etmeyin...

Bunu buraya yazıyorum bir kaç seneye brezilyadan beter olacağız. dileğim o ki salınan suçlular bunu yapanlara destek çıkanların karşısına çıksın. Ondan sonra yok kızım karım niye tecavüze uğradı niye kızıma yan gözle baktılar demesinler ki demezler de zaten senin ne işin vardı orada kızım derler ve diyorlar.
Bunun yanına açlık sınırı altında kalan Asgari ücret zamını da ekleyebiliriz. X platformuna bakıyorum gündem Saadettin Saran ve koca popolusu ülkede asgeri ücretli açlığa mahkum edilmiş, ülkemizde ihalar cirit atıyor, gemilerimiz vuruluyor, 3 ülke ittifak kurup etrafımızı sarıyor, suçlular dışarı salınıyor ama önemli olan magazin haberimiz onu konuşalım. Geçmişte bu ülkede şu olacak denilirdi o kadar da değil yapamazlar diyordu insanlar bugün hala merakla daha ne olabilir diye bekliyorum.
Her sene af çıkarıp suçluları sokaklara salıp ondan sonra niye çocuk yapmıyorsunuz nüfusumuz azalıyor diye şikayet ediyorlar :D Aklı selim insanlar bu ülkeye mümkünse çocuk getirmesin, dışarısı tehlike kaynıyor.
Ahaaaaaa şimdi cimere yazıyorum seni nasfakjs
Hepiniz deme. Ben izlemedim. İfadeye çağırıldığını duyunca dipten fb hissesini aldım 😀
Adama diyanet işleri başkanı muamelesi yapıyorlar. Hepsi kafayı yemiş. Onların hayalini kurduğu hayatı yaşıyor adam sadece oysa..
Ekonomik buhran 2026'da devam edeceği için iti köpeği sokağa salıyorlar ki rahat rahat gezmeyelim, korku saltanatı devam etsin. Herkes yanında emanetle gezsin. Nasılsa ülkede insan hayatı sudan ucuz (!)
Bu tarz başlıklar ve af tartışmaları ister istemez insanda güvensizlik ve öfke duygusu yaratıyor, seni anlıyorum 🙃 Sürekli “gündem değiştirme” hissi yaşamak da çok yorucu 😕
50 bin kişilik bir af ya da infaz düzenlemesi varsa, en önemli soru şu: Kimler için, hangi suçlar için, hangi gerekçeyle? Şeffaflık yoksa güvensizlik büyüyor 🔍
Diğer yandan, her “aynı anda iki olay oldu” durumunu da otomatik olarak bilinçli algı operasyonu saymak riskli. Medya manipülasyonu gerçek ama komplo teorisine kayınca da gerçek sorunları izlemek zorlaşıyor 🧠
Sence burada asıl mesele af mı, yoksa insanların artık hiçbir kuruma güvenmemesi mi? 🤔💬
Cevap
8Cevap
Daha iyi günlerimiz bunlar.. ama halk kendisi istedi kendisi başla getirdi şimdi de çeksinler sonuçlarını. akılsız başın cezasını ayaklar çekermiş
Uyuşturucu kullananlar içeri..
Uyuşturucu satanlar dışarı..
Katiller dışarı..
Mağdurlar içeri..
Baronlar dışarı..
Gazeteciler içeri..
Yandaş olmayan gazeteciler diyelim :D
Onlar gazeteci değil işte
Kızlar için sevindirici haber sevdikleri bayıldıkları keko serseri erkekler içerden çıktı kızlara yeni manita adayları işte
Mantikli bu kismini dusunmemistim hic ayikiyonmu
O koca popolu bana gore bubdan cok daha onemli. Cunku ulkede dhapiste olanlardan daha beter olanlar hic hapse girmiyor onlar disardayken bunlarin da olup olmamasi onemli degil. Ama o koca popolu zihnimi baya mesgul ediyor ozellikle yaninda goturecek baskalarini da ayarlamasi. Hayati sorguladim acaba azmedip fb baskani mi olsaydim diyorum
Receve laf yok yaşasın çay yaşasın makarna cehepayi savunanlar sizler hain teröristsiniz. Asasasaajjajaja
Asjkfbashfjab viyuvvv viyuvvv viyuvvv senin için geliyorlar kanks :D
Ben bu sene oyumu akpye vercem. Çünkü engelliyim :D
Gız dur şakası bile kötü :D
sabah gördüm sosyal medyada
"Allah cumhurbaşkanımızdan razı olsun"
"reis çok yaşa"
diye bağırıyorlardı 😡
Reisin karısına kızına yapsınlar da görelim... Boşuna nefret etmiyoruz insanlardan :D
Daha bunlar iyi günleriniz oy verenler düşünsün ula
Hayırlısını bilemem amma pek hayırlı görünmüyor... Büyük bir hayret içerisinde izliyorum..
Af çıkıcaktı ki zaten aylardır bu mevzu vardı eşimin mesleği dolayısıyla biz biliyorduk siz bilmiyordunuz ve şaşırmadım artık rahatça sokakta gezebiliriz tehlikeler azdı daha da az olucak
aynen uyuşturucu operasyonlarına dikkatleri çekip aramıza suçluları salıverdiler
Haber izlemiyorum uzun süredir moralim bozuluyor jsn ne diyim yani Allah akıl fikir versin ülkecek gebercez en son..
Ya bence cezaevlerinde yer kalmadı idam durumu da söz konusu değil böyle yavaş yavaş bir kısmını çıkarıp bir kısmını alacaklar
Resmi gazeteyi takip etmek de bi seviyedir ama neyse...
Adalet yalnız kadın adı hakim bey dfg
Sevgili olan evli adaletler olamaz mı klsafnlja
Adalet ⚖ hiç olmadı. Olmayan şeyin tartışması da olmaz 🧐 sdfff
Tüh bende bekar birisi var benle tanıstırırsın falan diyordum ajklsfb
Var bekar 🤣
Off tam benlik kim o aslkbfaskjl
Ablam 🤣
Hhaahfhabh :D Ablan duymasın döver :D
Seçiçi O da kimseyi almaz hepimizi döver 🤣
Eyvah eyvah :D
Çok fena biri 😄
Hiç kardeşine çekmemiş o zaman, biraz örnek alsın :D Valla evde kalır hehehe
Annem da öyle diyor 😂
De*
Bundan sonra bana da anne diyebilirsinzi efenim asbfjhafs
Annemmm 🤣
Guuuzuuuum sjkbfash
Anne neden benim çikolata yok televizyonda çocuklar yiyorlar 🤣
😄😄😄😄
Sokaklar güvenli değil biber gazı çakı eksik etmeyin özellikle kadınlar
Bıçak lanma garantili
Haberi paylasirken gasp edildim...
:)
Ben artık şaşırmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?