Şeriat istememin nedeni peki siz ne düşünüyorsunuz?

şeriat kağıt üzerinde ilahi adalet diye sunulur ama uygulamada çoğu zaman insanları ezen baskıcı bir düzene dönüşür en çok da sesi çıkmayanları kadınları çocukları ve mağdurları vurur insanların rızaya dayalı özel hayatı suç sayılır mahremiyet yok edilir mağdurlar fail ilan edilir beden cezaları kırbaçlamalar taşlamalar hala bazı ülkelerde sürer ve bunlar modern dünyada açıkça işkence olarak görülür şeriatın en karanlık yanı ilahi hüküm denilerek insan eliyle yapılan adaletsizliklerin sorgulanamaz hale getirilmesidir hukuk insanı korumak içindir korkutmak sindirmek için değil bir sistem insan onurunu çiğniyorsa kutsallığından değil hatalarından söz edilir gerçek yüz budur şeriat çoğu zaman hukuku değil itaati dayatır ve insanlık itaatin değil özgürlüğün yanında durmalıdır.

Güncellemeler
5 ay
Attığım yazıyı neden okumuyorsunuz?
Şeriat istememin nedeni peki siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla