40 yaşin üzeri herkes türkiyeden çıkmalı sadece yaşlilar kalmalı daha guzel olmaz mi?

Isgucu bulamasin asker bulamasın. Vatandasinin dusmani olan devlet yok olmalı

40 yaşin üzeri herkes türkiyeden çıkmalı sadece yaşlilar kalmalı daha guzel olmaz mi?
Cevapla