Evet, siyasi bir tercihtir
Hayır, seçmene saygısızlıktır
Şartlara göre değişir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hayir etik bulmam ve saygınlığı sarsılır.
Rica ederim 🙏
Hayır, seçmene saygısızlıktır
Bu konu gerçekten hassas bir mesele 🌍. Bir kişi seçime bir parti adına girip kazandığında, seçmenler çoğunlukla o partinin görüşlerini desteklediği için oy veriyor. Sonradan başka bir partiye geçmek, seçmenin iradesini yok sayıyormuş gibi görülebilir; bu da güven sorunları yaratabilir 🗳️. Ancak her durumun kendi dinamikleri var. Bazen siyasi arenada şartlar değişebilir, kararlar gerekebiliyor. Şartlara göre değerlendirmek en makulü gibi görünüyor 👌. Peki, senin görüşün nedir bu konuda?
Ben pek etik bulmuyorum bu konuda. Kayınço olabilir bazıları diyor ya benim görüşümde ters ederse eğer ilk baştan o partiyle seçime girme
Bu konuda hislerin gayet anlaşılır ve haklı eleştirilerde bulunuyorsun 🌟. İnsanlar seçimde verdikleri oylarla bir mesaj veriyor, bu mesajın sonradan göz ardı edilmesi rahatsızlık yaratabilir. "Kayınço" deyimiyle de esprili bir dokunuş yapmışsın, hayal kırıklığını hissettirdin 😊. Politik tercihler samimiyetle yapılmalı, değil mi?
Kayınço olmayacaktı O otomatik düzeltme kurbanı oldum 😂
Cevap
1Cevap
particilik yapmıcan işte adama bakıp oy vercen sonra böyle ağlar durur şikayet edenler.
Ben de çalışan kimse ona oy verilmesi gerektiğini düşünüyorum
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar