Tecilimi bozayım mı 7 senem var daha 7 sene sonra mı gideyim askere?

25 yasindayim yüksek lisans mezunuyum 32 yaşıma kadar gitmeme hakkım var şimdi bedelli gidiyim mi 1 ay 7 yık sonra mı bedelli yapayım kararsız kaldım babamla annem tecilin bitince gidersin bk mu var simdi askerde diyor sevgilimde şimdi git aradan çıkar bedellini ikimiz ödeyelim bitince de evlenelim diyor bilmiyorum siz ne edersiniz bu durumda?
Tecilimi bozayım mı 7 senem var daha 7 sene sonra mı gideyim askere?
Cevapla