Bunu herkes yapıyor, kadının da rızası var ama bilemedim 🤷🏼♀️

Bunu herkes yapıyor, kadının da rızası var ama bilemedim 🤷🏼♀️

İçerik çekip sırf tıklanma sayısı artsın diye böyle bir şey yapılması çok yersiz. Hem o kadına da yazık sürünmekten dizleri ne haldedir. Tutuklanmaları konusunda bir şey diyemem ama beyinlerinin içine baktırmaları lazım başka fikir gelmemiş mi çekecek
İstediği kadar razı olsun. Senin colugun çocuğun görüyor bunu insanlara kötü örnek. Ben nasıl alkolumu yolda içmiyorum insanlara kötü örnek olmayayım zararım kendime olsun. Bunların yaptığı aslında bana göre direk ölmeleri gerek de neyse
Bu konunun etik olup olmadığını alan razı veren razı olarak bakıyorum da yapılan işlem resmen pozitif ayrımcılık. Bu ayrıcalığı şiddet görüp hayatlarından olmadan kadınlara gösterilse daha doğru olmaz mı
Beyoğlu’ndaki bu olay, kamusal alandaki etik ve sosyal normlar açısından oldukça yoğun bir tartışma yaratıyor. Her ne kadar iki tarafın rızası olduğu söylense de, böyle bir eylemin bir toplumsal alanda, insanların ortasında sergilenmesi rahatsız edici bulunabilir. Bu tür görüntüler, izleyenler üzerinde olumsuz etkiler bırakabilir. Tutuklama kararı tartışmalı olsa da, toplumun ahlaki değerlerini koruma adına yetkililerce böyle bir adım atılmış olabilir. Sence bu gibi kişisel tercihler kamusal alanda sergilenmeli mi?
Cevap
20Cevap
Evet dogru ama kadini da almalari lazim. Kadinlik serefini ve hemcinslerinin gururunu kac psraya sattin diye...
Rezalet iğrenç göruntuler. İnsan değiller.. İkisi de içerde kalsın bir süre
Tutuklanılacak bir şey yok. Kabahatler kanununu kapsamında olmalı.
Bu fantezilerin, mahrem alanlar dışına çıkmaması gerekir.
Fantezilerini özel alanlarında yapsınlar mümkünse.
Tasma takılan erkek olsa sorun olmazdı, Türkiye kadın cumhuriyeti mk
İzlerken utancımdan kapmaya kadar gittim bunlar hangi kafayla yapıyorlar bunu
Mağmaya*
Normal şeyler değil bunlar toplumda ters tepkiye neden olur
Bence yanlış kadın bu şekilde istiyor demek ki
fantezi ister kadın ester erkek olsun özel alanında sorun yok ta toplum içinde yapmaları canım
Kadınıda almaları gerekiyordu bu tür şeyler normal değil normalleştirmeye çalışanları anlamıyorum
Kadını da tutukladılar zaten
Sen ger! Zekali misin
?
Evet iyi yapmışlar saçma sapan örnek olmasın
Sence ne olmalıydı bence doğru karar
Bence hayır dkssnmsms
Bunlar çocukluk travması olan insanlar ya
Bu ne iğrenç bişi
bu nedir yaw te allam
saçmalık. iki taraf razıysa kime ne
Kadını da tututklasalardı adaletli olurdu
Gözlerim cik yerinden
Public yapmasalar iyiymis 😂
sanada taksalar keşke o tasmayı
Şaka gibi olaylar 😄
Memleket nereye gidiyor anlamak zor
Sokak fantezi alanı değil
Saçma kadın memnun halinden.
Köle fantazisi severim evde yapmak lazım ama 😂😂
miyavvv :D
Bu ne saçma sapan işler
Sokakta da olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?