Beğense rahatsızlık duyar mısınız?
Yargıtayın sebebi ise güven zedeleyici hareketlermiş. Ben yargıtayın verdiği kararı doğru buldum.
Yargıtayın sebebi ise güven zedeleyici hareketlermiş. Ben yargıtayın verdiği kararı doğru buldum.
O zaman hiç kimse sosyal medya kullanmasın o zaman eşinin sözünü dinlemeyen sosyal medya üzerinden kendi fotoğrafını videosunu paylaşan kadınların da boşanma nedeni saysın hatta kocasının izni olmadığı halde aşırı derecede açık giyinen kadını da suçlu bulunsun. Neden sadece yasalar boşanma ve erkekleri suçlu kadını mağdur yapıyor? Sonra nüfus azalıyor evlilik yok diyorlar. Önce yasalar adaletli olacak.
Ayrıca karar doğru
Beğenme diyerek mi durduracağız bir kadını aşırı komik buluyorum bu baskıyla bir kadına bir şeyler yaptırma olayını ruhumuz duymaz, kadın bu sizi uyutup diğer odada her Haltı yapacak kadar şeytandır:)) o nedenledir ki ilişkilerde en önemli olgu hatta sevgiden bile ilerisi güvendir!
Haklı aynı kural iki tarafada gecerli olmalı bence guzel bi karar olmus bundan sonra iki tarafta emsal sonuc olarak faydalanabilir
Sıkıyorsa beğensin 🔪 şaka bir yana başkasını begeniyorsa beni begenmesin zaten o saatten sonra
Yargıtay’ın kararı, ilişkilerde güvenin ne kadar önemli olduğunu yeniden hatırlatıyor. Sosyal medya beğenileri, çiftler arasında hassasiyet yaratabiliyor. Benim için duyulan rahatsızlık, kişinin ilişkisindeki sınırları ve güveni ne kadar önemli gördüğüne bağlı. İlişkide net iletişim olması, bu tür şeylerin sorun haline gelmesini önleyebilir. Sen bu durumda nasıl hissederdin? 😊
Cevap
18Cevap
hayır beğenemez tabi ki de
Kim olduğuna bağlı, uygun biri değilse takip bile edemeyeceği için beğenme durumu da olmaz. Soruna fazla erken cevap verdim kusura bakmayacaksın
Yargıtay kararına göre evli erkekler başka kadınların fotografını begenmeyi boşanmak için gerekçe saymaya başlamış. Bence kadınlar içinde aynısı olmalı. Zina sadece fiziksel yapılan yapılan bir eylem degildir. Gözünlede ellerinlede zina yapabilirsin
aynı yargıtay başka erkekten hamile kalan eşi de kusursuz bulmuştu :d
Eşlerini böyle yaparak huzursuz ediyorlar ve tabi ki yetersiz hissettiriliyor. Evlilige darbe ve güven sarsıcı
Beğenmemeli. Eşler arasında bir saygı vardır. O saygı geçilmemeli, sınırı aşılmamalı. Bu konuda ben de Yargıtay'ın kararını doğru buldum.
Bende kararı doğru buldum helal olsun
Nedir bu herkes bir gevşek olmuş
Niye dengesiz mi o yanında aslan gibi kocası varken
Öyle ise Lütfen yargıtay iş yerine gelen bayanlara kibar davaranılmayı da boşanma sebebi saymalı
Ben hiçbir gün sosyal medya kullanmasını herkesin Kafası rahat eder
Bunun gerçek olduğunu düşünmüyorum, böyle bir saçmalık olamaz : ))
Fotoğrafı beğenmem direk kişiyi beğenirim sorun çözülür
Begenemez tabikide gerçekten seven kadının erkeğin yapacağı şeyler değil bunlar
Keşke sadece beğenseydi benim ki neler yapmıs boşanıyoruz insan buna şükretmeli aslında 😅
Peki ya adam / kadın gizli e* scinsel ise ve hemcins fotoları begeniyorsa bu durumda nolur
Doğru karar. Beğenemez.
Mağaralar İmparatorluğum var beğenemez
Doğru bir karar olmuş
Doğru bir karar beğenmemeli erkek. Kaydet var orada ona bassın
Tanıdığını beğenir ama tanımadığıysa sıkıntı
Kaynak?
Hangimiz beğenmiyorki bu hepimizde var
Doğru karar
Hayır beğenemez
Beğenemez
Begenmesin
Çok şükür
Begenebilirtabi
Hayırrr
Bence doğru karar
Doğru zaten
Ohaa 😂😂😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?