Erdoğan G20'de bazı ülkelerde gelir dağılımı eşitsiz dağılıyor dedi bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Erdoğan G20de bazı ülkelerde gelir dağılımı eşitsiz dağılıyor dedi bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Erdoğan G20'de bazı ülkelerde gelir dağılımı eşitsiz dağılıyor dedi bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla