Türkiye’de gelir adaletsizliği ve orta direğin yok oluşu hakkında siz ne düşünüyorsunuz?

Ülkemizdeki gelir dağılımı eşitsizliği artık gizlenemez bir boyutta. Nüfusun küçük bir yüzdesi, geri kalan milyonların kazandığı toplam paraya sahip. Bu adaletsiz tablo hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce 'orta direk' tamamen yok mu oldu?"

Türkiye’de gelir adaletsizliği ve orta direğin yok oluşu hakkında siz ne düşünüyorsunuz?
Türkiye’de gelir adaletsizliği ve orta direğin yok oluşu hakkında siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla