CHP neden sokak köpeklerinin toplanmasına karşı?

CHP'li belediyeler, sokak köpeklerini toplamiycaz diye karar almışlar. Ama sokak köpekleri yüzünden kaç kere saldırıya uğradım. Kaç kere yolumu değiştirdim. Köpek havladi diye az kalsın yolda araba çarpacakti. Araba sürerken de köpeğe çarpmayim diye yayaya carpacaktim. Bu sokak köpekleri insanlara havlamakdan başka ne işe yarıyor? Yaşadığım yerde domuzlar da var. Geceleri geliyorlar. Köpekler domuzlara havlamiyor. İnsanlara havliyor. Ayrıca farelere bişey yaptıkları yok. Kedileri ısırır anca. Hayvan beslemenize karşı değiliz. Bahçeniz de ve evinizde besleyebilirsiniz ama sokak köpekleri toplansin ya. Sokakda bir sürü özel tür köpek görüyorum. Zamanında beslemişler evinde. Sonra sakaga salmışlar bakamamislar. Bu sokak köpekleri sorununu çözmek. Şimdi diyeceksiniz kısırlaştırsin diye her biri ayrı para harcamak. En iyisi barınaklar da bakılması değil mi

Muhalefet herşeye muhalefet zaten. Iyi yaptın demezler
Ülkenin iyiliğini istemiyor ondan
Sokakda köpekler bakılsın kısırlaştırılsin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
CHP neden sokak köpeklerinin toplanmasına karşı?
Cevapla