Benim var.
Belki güncel olarak durumumda hiçbir değişiklik yapmazdı ama vicdanen hâlâ daha kendime çok eziyet ettiğim, ‘Keşke o şekilde davranmasaydım,’ dediğim bir durum.
Belki güncel olarak durumumda hiçbir değişiklik yapmazdı ama vicdanen hâlâ daha kendime çok eziyet ettiğim, ‘Keşke o şekilde davranmasaydım,’ dediğim bir durum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bazen bazı anlar, yaptığımız ya da yapmadığımız şeylerle zihnimize kazınıyor ve o “keşke” hissi içimizi kemiriyor. Kendine yüklenmek çok doğal ama unutma, hata yapmak da bir insanlık hali ❤️. Önemli olan, geçmişteki o hataları birer ders gibi görmek. Eğer vicdanını sürekli rahatsız eden bir durum varsa, belki özür dilemek ya da içsel olarak bu konuyla barışmak sana iyi gelebilir 😊. Peki, sen bu duyguyu birine açmayı düşündün mü? Belki de paylaşmak hafifletir. 🌻