Şehitleri ve atatürkü umursamayanlara niye hakaret ediyorlar?

şehitlere atatürke hiç bir şey dememişim hani suç bile değil.

sadece bana ne atatürkten şehitlerden dediğim için twitter'da herkes sülaleme kadar küfretti.

hiç görmediğim bir askeri veya 90 yıl önce hayatını kaybetmiş birini niye umursayım benim hayatıma ne katkısı var ki.

ülkeyi kurtardıysa kurtardı bana ne. ben mi dedim kurtar diye umursamak zorunda değilim.

ben cebimdeki paraya bakarım atatürk ve şehitlerden bana ne demek suç değil. sadece internetten gördüğümüz hayatımızda hiç tanımadığımız insanlar işte.

Güncellemeler
7 ay
sürekli televizyonda telefona alakam olmayan insanların yüzünü görmek zorunda olmak... gına geldi resmen
Güncellemeler
7 ay
şehitler ve atatürk=akrabam değiller, ailem annem babam kardeşim değiller, arkadaşım da değiller.

hiç görmediğimiz insanlar işte. ekranda karşımıza çıkan hayat hikayelerini dinlediğimiz insanlar. onlarla asla ilgilenmemeye devam edeceğim.

ben kimsenin yüzünü görmek zorunda değilim ama her yerde bunların haberleri var.
Şehitleri ve atatürkü umursamayanlara niye hakaret ediyorlar?
Cevapla