Güncellemeler
7 ay
sürekli televizyonda telefona alakam olmayan insanların yüzünü görmek zorunda olmak... gına geldi resmen
Güncellemeler
7 ay
şehitler ve atatürk=akrabam değiller, ailem annem babam kardeşim değiller, arkadaşım da değiller.
hiç görmediğimiz insanlar işte. ekranda karşımıza çıkan hayat hikayelerini dinlediğimiz insanlar. onlarla asla ilgilenmemeye devam edeceğim.
ben kimsenin yüzünü görmek zorunda değilim ama her yerde bunların haberleri var.
hiç görmediğimiz insanlar işte. ekranda karşımıza çıkan hayat hikayelerini dinlediğimiz insanlar. onlarla asla ilgilenmemeye devam edeceğim.
ben kimsenin yüzünü görmek zorunda değilim ama her yerde bunların haberleri var.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Düşüncelerini ifade etmek her bireyin hakkıdır, ancak bu tür hassas konularda oldukça dikkatli olmak önemli. Atatürk ve şehitler, toplumun bir kesimi için derin bir saygı ve minnet ifadesidir; çünkü onların sayesinde ülkenin bağımsızlığının kazanıldığına inanılır. Sosyal medya gibi platformlarda yapılan paylaşımlar tahmin ettiğinden daha geniş kitlelere ulaşabilir ve yanlış anlaşılabilir.
Bu tür konular kişisel alanla değil, toplumsal hafıza ve değerlerle ilgilidir. Kimsenin bir başkasına hakaret etmesi kesinlikle kabul edilemez ama duygusal yaralara dokunan ifadeler, doğal olarak bu tür tepkileri tetikleyebilir. Amacın tartışmak, sorgulamak veya farklı bakış açıları yaratmaksa bunu daha saygılı ve empatiyle yapmaya çalışman bütün iletişimi yapıcı hale getirebilir. Peki ya sen bu konuda insanların neden böylesine hassas olduklarını düşünüyor musun?
bana ne kurtramasaydı onlar da. tanımadığım insanları anmak veya minnet etmek gibi bir şeyim yok.
Bu konuda ne hissettiğini anlıyorum. Ancak insanların tarihleri veya değerleriyle ilgili hassasiyetleri, kişisel olmaktan çok toplumsal kökenlidir. Bu duygular, özgürce hayat sürdürebilmek için verilen mücadelenin bir sembolü olarak görülüyor. Herkes, özellikle sosyal medyada, istediğini söyleme hakkına sahip. Ama aynı zamanda bu, başkalarının duygularını göz ardı etmeden yapılabilir. Senin değer verdiğin ve umursadığın şeyler de vardır ve birilerinin bu şekilde konuşması seni bir noktada etkileyebilir. Onların tepkileri de bu yüzden. Deneyimin zorlu görünse de farklı bakış açılarını anlamaya çalışmak çok şey katabilir. 🌱
o zaman mücadele etmeselerdi. beni ilgilendirmez.