Hatay'a dün tebligat gitti, çadırları boşaltın diye. Akp yüzyılı nasıl memnun musunuz?

Düşünceleriniz neler. Sizce depremzedeler için ne yapılmalı?

Hatay'a dün tebligat gitti, çadırları boşaltın diye. Akp yüzyılı nasıl memnun musunuz?
Cevapla