Yarın 10 Kasım ve okullar'da tören olmayacak... Tarih'in En Büyük 10 Kasımın'ı Yaşatacağız. Türkiye Benimle Aynı Fikir'de mi?

Siren sesi 10 Kasım'da, 09:05'te çalıyor ancak 10 Kasım töreni yapılmayacak okullar'da. Sözde 7 Kasım'da yapılacaktı ancak 7 Kasım'da, benim okulum'da, yalnızca her sınıf'tan üç kişi tören'i görebildi. Ki zaten kişi sayısı fazla olduğu için bazı öğrencileri sınıflara geri gönderdiler. Bu ülke'de, her gün ve her hafta duyduğumuz ezan sesini, 10 Kasım'da, 09:05'te sadece bir kere duyduğumuz siren sesine borçluyuz. Resmen nankörlük! Atamızın bizim için yaptığı o kadar emeğin karşılığı gerçekten bu mu? Unutturmaya çalışsalar da daha çok hatırlayacağız. 🇹🇷❤️♥️
Yarın 10 Kasım ve okullar'da tören olmayacak... Tarih'in En Büyük 10 Kasımın'ı Yaşatacağız. Türkiye Benimle Aynı Fikir'de mi?
Cevapla