Bizim ülkemiz komşularına göre iyi değil mi?

İş yerinde afganları, iranlıları, özbekleri, Suriyelileri, Iraklıları falan görüyorum hayat tarzları yaşantıları falan b0k gibi iyi ki oralarda doğmamışım birde şimdi afganlar kaçak gidip gelirken İran'da çeteler cikmis afganları kaçırıp haraç istiyorlarmis bizim ülke yine her yönden iyi o ülkelerden tabii Avrupa Amerika gibi olamasakta yine idare eder.
Bizim ülkemiz komşularına göre iyi değil mi?
Cevapla