Polise ihtiyacınız olduğunda gelmezlerse sorunu kendinizde arayın. Çünkü sahip çıkmamışsınız?

Olayı anlatayım, toplumda polisler sevilmediği ve hükümet yanlısı görüldüğü için çoğu istifa ediyor bu nedenle çoğu yerde polis yetersiz.

Aile içi şiddet konusuna 15 dk içinde müdahale etmedikleri için çenesi kırılan kadın savcılıkta polislerden şikayetçi oldu ancak polisler o vakitte hırsız kovalamakta olduğundan ve başkada personel bulunmadığından dolayı olaya 1 saat gecikmeli gitmişler. Bu nedenle haklarında işlem yapılmadı.

Yani polisler, halk yüzünden istifa ediyor ve yine ceremesini halk cekiyor. Demem o ki tavşan dağa küsmüş dağın haberi yok.

Polise ihtiyacınız olduğunda gelmezlerse sorunu kendinizde arayın. Çünkü sahip çıkmamışsınız?
Cevapla