Ülkede hep kadij cinayeti var turk kadina asla değer verilmiyor yetmemis gibi kötüluyorlar?

Ülkede hem kadin cinayeti var bosanmak isteyen ayrılmak isteyen her erkek karisini siddet yygulmayip cinayet isliyor bunu 1000 fazla erkek yapiyor sonra bix hepmiz ayni degilix diyorlar hatta bazi karektersizler kadinlar yanlsi erkek seviyor kadinlar katil seviyor diyorlar sizinde annasiz baciniz var erkegij aninds yazmiyor katil oldugu bos yapmayin siz erkekler kaşar seviyonuz ona bakarsaniz karisini kapatip acik giyinen alkohl alan verne kizlarin pesinden kosuyorsunuz utanmazlad bide gelip kadinlar alaf atacaginza kendiniz ebakin elin rusuna eskortuja paara verenler konusmasin bir zahmet

Ülkede hep kadij cinayeti var turk kadina asla değer verilmiyor yetmemis gibi kötüluyorlar?
Cevapla